Telefonsupport

Telefonsupport

Ønsker du at øge produktiviteten for dine medarbejdere, så de kan koncentrere sig om deres arbejde og mindre om it problemer? Så er en CloudWorkers supportaftale med fri adgang til at ringe på alle almindelige it problemer som email, Windows, printere, Java og alt muligt andet, som rammer den almindelige bruger.Vi har åbent fra morgen til aften og normalt ingen eller kort kø med dansk talende supportere, der kan løse en lang række problemer. Er det mere avanceret eskaleres sages til vores dygtige konsulenter, der hurtigt sætter sig ind i problemstillingen og kommer videre med sagen. Alt styret i et sagssystem, som holder styr på alle sager, så intet går tabt.Du kan indgå telefonsupportaftaler til fast pris / medarbejder / måned med fri adgang for alle medarbejdere til at ringe med deres it udfordringer indenfor nogle aftale rammer for netop jeres virksomhed.

Fjernsupport

Vi anvender moderne fjernsupportværktøjer, så vi nemt kan overtage skærm og tastatur på jeres computere. Indgår I en supportaftale for flere medarbejdere, sørger vi for at installere fjernsupportmuligheden hos alle medarbejdere, så de nemt kan få support på supportaftalen, så snart de kontakter vores supportcenter.

Office 365 Supportaftale

Har du Microsoft Office 365 og mangler en supportaftale, til at løse de udfordringer, som det giver, så har vi en særlig Office 365 supportaftale, som primært er baseret på telefonsupport. Aftalen dækker support af de fleste områder af Office 365 og sikrer at dine medarbejdere altid kan få hjælp til deres udfordringer med Outlook, Office, SharePoint, Skype for Business og lignende.

Avanceret server supportaftale

Søger du en udvidelse af din IT afdeling til at få løst de mere avancerede udfordringer med jeres servere, storage og netværkssystemer tilbyder vi supportaftaler, der kan aktiveres når du får udfordringer med jeres it installation, som I ikke selv kan læse.Det kan være udfordringer med backup, avanceret netværk, firewall, servere eller storage, som I enten ikke selv har spidskompetencerne til at løse – eller ganske enkelt mangler mere kapacitet.

Tilkaldsaftaler server

Er det primært hurtig udrykning du har brug for, når noget går ned, så tilbyder vi også tilkaldsaftaler, som kan aktiveret med et 2, 4 eller 8 timers varsel, hvis jeres installation fejler alvorligt. Vi lover at sætte en dygtig konsulent på sagen med kort varsel – og normalt indenfor minutter og ikke timer.